Zachwyć przyszłego pracodawcę podczas rozmowy o pracę. Nasze zapachy dodadzą ci pewności siebie!

rozmowa o pracę zapach i stylizacja

Rozmowa o pracę jest uznana za jedną z najbardziej stresujących sytuacji w dorosłym życiu. Pierwsze wrażenie to zmora wielu kobiet. Masz na nie wpływ! Przygotuj się do rozmowy z potencjalnym szefem na każdej płaszczyźnie!

Przed tobą rozmowa o pracę, być może pierwsza. Bez względu na to, na każde tego typu spotkanie musisz się odpowiednio przygotować. Oczywistością jest to merytoryczne, aby sprostać pytaniom pracodawcy. Na pierwsze wrażenie ma wpływ wiele innych czynników, m.in. wygląd i zapach. Zadbaj o te kwestie i pokaż, że będziesz właściwą osobą na właściwym miejscu. Niech profesjonalizm to cecha, która będzie ci przewodnia. Odkryj zapachy, dzięki którym twoja pewność siebie wejdzie na najwyższy poziom.

Rozmowa o pracę – pierwsze dobre wrażenie

Pierwsze wrażenie (tak jak nazwa wskazuje) można zrobić tylko raz. W przypadku rozmowy o pracę ta kwestia jest kluczowa – drugiej szansy nie będzie. Na podstawie kilku chwil, twój potencjalny pracodawca wyrobi sobie opinię na twój temat. Masz na nią niemały wpływ. Zadbaj o profesjonalny wygląd i pokaż, że jesteś wymarzonym kandydatem na oferowane stanowisko. Oto kwestie, na które składa się pierwsze wrażenie:

  • makijaż i fryzura;
  • zapach np. Lancome Rose;
  • ubiór;
  • gesty i mimika;
  • tembr głosu;
  • przedstawiona wiedza;
  • postawa ciała;
  • maniery i kultura osobista.

Ubiór na rozmowę o pracę

Ta kwestia wymaga od ciebie pewnego zaangażowania. Musisz się zorientować, czy firma, do której, aplikujesz ma narzucony dress-code. Jeśli tak, sprawa jest dość prosta. Garsonki, garnitury, koszula i eleganckie spodnie – to wszystko w stonowanych odcieniach – będą w tym przypadku najbardziej odpowiednie. Jeśli dress-code nie jest wpisany w zasady funkcjonowania firmy, wybierz strój dobrany do stanowiska.

Przeczytaj również:  Czy praca jako sprzedawca aut jest opłacalna?

Makijaż i fryzura – nie zapominaj o nich na spotkaniu odnośnie pracy

Te dwa aspekty nie mogą wybiegać przed szereg. Zależy nam na czystym i schludnym wyglądzie z nienachalnym podkreśleniem kobiecości. Przede wszystkim postaw na naturalność i umiar. Zadbaj, aby kolor twojej skóry był ujednolicony. Na strefę T nanieś puder – to ważne, ponieważ podczas stresowych sytuacji, dochodzi do większego wydzielania sebum. Nie bój się różu i bronzera, dzięki nim twoja twarz będzie wyglądać zdrowo i promiennie. Niech na ustach zagości produkt w neutralnym, cielistym odcieniu.

Fryzura na rozmowę o pracę

Włosy powinny być umyte i uczesane. Wyższe stanowiska kojarzone są zwykle z elegancją. Jako przyszły dyrektor możesz upiąć je w kok lub spiąć w kucyk. Tak, aby nawet fryzura sugerowała, że każdy szczegół jest dla ciebie istotny. 

Perfumy – profesjonalna aura wokół ciebie

Zapach jest bardzo ważnym narzędziem zmysłu. Niestety potrafi całkowicie zepsuć całokształt, jeśli jest brzydki lub po prostu źle dobrany do okazji. Podczas rozmowy o pracę nie musisz z niego rezygnować. Zadbaj tylko o to, aby perfumy nie grały pierwszych skrzypiec. Jednym z najczęściej wybieranych kompozycji jest m.in. Lancome Idole – to perfumy niebanalne, a jednak nieprzytłaczające swoim wdziękiem. Odnajdziesz w nich nuty jaśminu, róży i wanilii. Dobrym rozwiązaniem są także delikatne perfumy na bazie zielonej herbaty oraz konwalii.

Perfumy na rozmowie o pracę – tego nie rób!

Zrezygnuj ze zbyt trywialnych, słodkich zapachów. Nie mówimy, że są brzydkie. Wyraźna woń waty cukrowej może jednak podważyć twoją kandydaturę na profesjonalne stanowisko. Pełne kadzideł, zmysłowe kompozycje są wspaniałe, lecz nie na tak oficjalne spotkanie. Pozostaw je na randkę z ukochanym.

Jesteśmy pewni, że wykorzystując nasze rady zawarte w tym artykule zwiększysz swoją szansę na dostanie wymarzonej pracy. Pamiętaj, aby zadbać o merytoryczne przygotowanie, którego braku doskonały wygląd nie ukryje. Wiesz, na jakie stanowisko aplikujesz, a więc masz  czas, aby zaznajomić się z jego specyfikacją. Sprawdź także informację o swoim potencjalnym pracodawcy. Gwarantujemy ci, że pozytywnie go tym zaskoczysz.

Przeczytaj również:  Inspektor NDT – praca dla zorganizowanych i samodzielnych osób
ewa

ewa

Absolwentka wydziału dziennikarstwa. Uwielbia przekazywać swoją wiedzę innym. Prywatnie mama małej Irenki oraz dwóch kotów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

odprawa pośmiertna
Porady

Jak uzyskać zasiłek pogrzebowy?

Zasiłek pogrzebowy jest uzyskiwany z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Każdy z nas wie, że zorganizowanie pogrzebu wiąże się z wieloma wydatkami. Warto pamiętać o tym, że możemy skorzystać z odprawy pośmiertnej. Dzięki temu uzyskamy dodatkową gotówkę na zorganizowanie pogrzebu i stypy. Kto może dostać taki zasiłek? Jak go uzyskać? Dla kogo odprawa pośmiertna? Istotne jest to, […]

Read More
impreza w pracy
Porady

Impreza w pracy – jak zadbać o wygląd, aby czuć się komfortowo i stylowo?

Wiele firm praktykuje regularne towarzyskie spotkania po pracy. To świetna okazja, aby nawiązać nowe znajomości i poznać współpracowników od innej strony. Jak się przygotować i zadbać o wygląd na imprezie w pracy? Już nie tylko międzynarodowe korporacje, ale także mniejsze placówki organizują regularnie imprezy dla swoich pracowników. Mogą odbywać się w siedzibie firmy lub na […]

Read More
ubiór do pracy
Porady

Jak się ubrać do pracy, czyli dress code

Dress code i strój do pracy to nie to samo pojęcie. Sam dress code w różnych firmach oznacza coś innego. Strój do pracy musi zostać do niego dostosowany, żeby pracownik spełniał w tej kwestii oczekiwania pracodawcy. Jaka jest różnica między strojem do pracy a firmowym dress code?  Twoja stylizacja do pracy powinna być dobrana w […]

Read More